صفحه اصلی / بلاگ / خرید لباس بچگانه ارزان

خرید لباس بچگانه ارزان

برای خرید لباس بچگانه ارزان چندین نکته وجود دارد که والدین با رعایت آن‌ها می توانند لباس بچگانه ارزان را برای کودکان خود تهیه کنند.

خریدن تعداد زیادی لباس برای یک دوره ممنوع

اولین نکته این است که برای کودکتان دنبال چشم و هم چشمی نباشید، بچه‌های کم سن و سال و مخصوصاً نوزادان نیازی به کمدهای پر از انواع لباس‌ها ندارند.

بچه‌های کوچک­تر و نوپا به دلیل این­که دائماً در حال رشد هستند، اگر برایشان لباس­های زیادی تهیه کنید به احتمال زیاد به دلیل رشد کودک خیلی از آن لباس­ها دیگر برایش قابل استفاده نباشد و همانطور نو به تنش تنگ شده باشد.

بنابرایان اگر می‌خواهید که برایتان خرید لباس بچگانه ارزان تمام شود، این نکته را در نظر داشته باشید که به جای خرید تعداد زیادی لباس بچه به صورت یکباره و هم­اندازه بهتر است که در فواصل زمانی متناوب اقدام به خرید لباس برای فرزندتان کنید.

حراج ها را از دست ندهید

دومین نکته برای شما که می‌خواهید خرید لباس بچگانه ارزان را تجربه کنید این است که حواستان باشد حراج‌ها را از دست ندهید، اگر فروشگاه لباس کودکی حراج کرده بود و لباس بچگانه ارزان می‌فروخت، حتماً سری به آن­جا بزنید و برای فرزندتان لباسی را با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید. بهتر است که قبل از این­که به مراکز خرید مراجعه کنید نگاهی به وبسایت­ها و کاتالوگ­های لباس کودک بیندازید، و برای خودتان تعیین کنید که چه مدل و رنگ و طرح لباسی را می­خواهید؛ این اقدام باعث می­شود که شما یک خرید هدفمند داشته باشید و از سردرگمی رها شوید.

لباس های بچه تخفیف خورده را مد نظر قرار دهید

نکته بعدی برای تهیه و خرید لباس بچگانه ارزان این است که همیشه حواستان باشد که به قسمت تخفیف خورده ها در فروشگاه­ها (چه حضوری و چه اینترنتی) یک نگاه بیندازید. ممکن است بتوانید در این قسمت یک یا چند لباس بچگانه ارزان را که مناسب برای کودکتان باشد پیدا کنید. اگر در این بین بعضی لباس­های بچگانه را دیدید که سایزشان برای الان کودکتان بزرگ بود، می­توانید آن را خریداری کرده و برای چند ماه بعد و یا حتی برای سال بعد او نگه دارید. به این ترتیب نهایت استفاده خود را از تخفیفات فروشگاه کرده­اید.

خریدهای اینترنتی تا حد زیادی به شما در خرید لباس بچگانه ارزان کمک می کند

یادتان باشد برای این­که برایتان تهیه و خرید لباس بچگانه ارزان تمام شود، خرید اینترنتی گزینه مناسبی است، زیرا با هم مقایسه کنید و آن­ها را از نظر کیفیت و قیمت سبک و سنگین کرده و به راحتی با توجه به بودجه و امکانات خود اقدام به سفارش نمایید. این را هم بدانید که برخی از فروشگاه­های اینترنتی به این دلیل که بدون واسطه اقدام به عرضه محصولات خود می­کنند، قیمت ارزان­تری را در مقایسه با خریدهای حضوری دارند؛ هم­چنین با خرید اینترنتی از صرف هزینه برای  رفت و آمد به مراکز خرید نیز راحت می­شوید؛ در ضمن دیگر از شلوغی بازار و آلودگی هوا و دغدغه برای جای پارک ماشین خبری نیست. بنابراین امکان خرید لباس بچگانه ارزان از طریق اینترنتی بیش­تر محیا است.

به جنس لباس بچه توجه کنید

مهم ترین مسئله در مورد لباس کودکان راحتی، سلامت و ایمنی است. پس قبل از این که فقط قیمت لباس را مدنظر قرار دهید، به این سه عامل دقت کنید. زیرا نباید سلامت کودک را فدای ارزان بودن لباس نمود؛ البته این را هم بدانید که ارزان بودن یک لباس به معنی بی کیفیتی آن نمی باشد بلکه ممکن است لباس کودک حتی با وجود قیمت مناسب دارای کیفیت قابل قبولی باشد.

در مورد جنس لباس کودک در نظر داشته باشید که با توجه به فعالیت زیاد و جنب و جوش زیاد بچه ها اگر جنس لباس کودک بسیار نازک و نامرغوب باشد به سرعت در اثر بازی‌های بچه و سایش با زمین پاره و فرسوده می شود و شما مجبور خواهید بود دوباره در زمانی کوتاه برایش خرید کنید؛ پس برای این که برایتان خرید لباس بچگانه ارزان تمام شود، جنس های مقاوم و در عین حال لطیف را انتخاب نمایید، این گونه هم با جنب و جوش و فعالیت­های کودک سریعاً خراب نمی­شود و هم پوست حساس و لطیف کودک را ناراحت نمی­کند.

مطالعات نشان داده است که لباس های ضد چروک و مقاوم به سایش و پوسیدگی، به راحتی می­توانند جذب پوست و سیستم گردش خون کودک شود، پس از خرید این گونه جنس ها خودداری کنید.

نکته دیگر این‌است کودکان بیش از بزرگسالان در معرض آسیب­های گرمازدگی قرار دارند، و جنس‌های پلی‌استر خالص به شدت باعث تعریق بچه‌ها می‌شود و مانع تبادل هوا و تنفس پوست می‌شود، بنابراین توصیه ما به شما این است که برای جلوگیری از بروز عوارض ناخواسته و ایجاد تحریکات و حساسیت‌های پوستی، حتی الامکان از خریدن لباس‌های بچگانه که از پلی‌استر خالص تهیه شده‌اند خودداری نمایید، بهترین انتخاب برای کودکان انواع لباس‌های پنبه ای و نخی است.

به این نکته نیز توجه کنید که ممکن است برخی از سودجویان برای اینکه سود بیشتری داشته باشند اقدام به استفاده از محصولات نامرغوب و بی‌کیفیت در دوخت لباس کودکان کنند، به اصطلاح از پارچه‌های ساخته شده از مواد نفتی استفاده می‌کنند که این اصلاً برای کودک مناسب نیست، به جای خرید این محصولات شما می‌توانید از عمده فروشی‌ها برای خرید لباس بچگانه ارزان استفاده کنید، از طرفی چون بسیاری از فروشگاه‌ها مستقیماً از تولید به فروش می‌رسند بنابراین قیمت ارزانتری نسبت به کسانی دارند که با واسطه خرید می‌کنند.

در خرید لباس بچگانه ارزان، رنگ ها را نیز مد نظر قرار دهید

رنگ‌ها تأثیر زیادی بر روی روحیات کودکان می­گذارند، نخستین مرحله یادگیری که دریافت داده‌های محیطی است با گیرنده‌های حسی و دخالت رنگ­ها صورت می­گیرد، تنوع رنگ باعث افزایش داده‌های انتقال یافته به مغز می­شود و همین امر منجر به افزایش قدرت ادراک مغز می­گردد، پس در انتخاب لباس بچگانه حتماً مسئله رنگ­های مناسب و نیز تنوع رنگ را دخیل کنید. بهتر است که در زمینه انتخاب رنگ از نظر خود کودکتان نیز استفاده کنید و در این مورد از خودش نیز بخواهید که انتخاب کند.

در هر نوع لباس بچگانه، حتی لباس بچگانه ارزان نیز طرح و مدل مناسب کودک اهمیت دارد

نکته دیگر این‌که حتی اگر به دنبال خرید لباس بچگانه ارزان هستید اما یادتان باشد که لباس بچگانه باید راحت باشد، آن­گونه که بتوان لباس بچه را به راحتی تعویض کرد بدون آن­ کودک اذیت شود. یقه­ی لباس یا دکمه داشته باشد و یا به اندازه کافی گشاد باشد، حلقه آستین ها تنگ و محدود کننده نباشد، کمر شلوار کش دار و اندازه باشد، زیپ­های لباس زمخت و اذیت کننده نباشد، لباس اگر دکمه خور است بهتر است که دکمه ها از نوع فشاری باشند.

از کجا می توان لباس بچگانه ارزان قیمت خریداری کرد؟

اکثر عمده‌فروشی‌ها کارشان فروش لباس بچگانه ارزان قیمت می‌باشد، هر چند در فروشگاههای عمده‌فروشی خبری از زرق و برق و ویترین‌های خوش‌رنگ و لعاب نیست ولی یقین داشته باشید که تمامی لوکس‌فروشی‌ها از همین عمده فروشی‌ها محصولات خود را خریداری می‌کنند.

چگونه در تهران لباس کودک فروشی ارزان قیمت پیدا کنم؟

یکی از کارهایی سختی که در دوران بارداری و پس از آن بایستی انجام شود خرید لباس کودک است، چون در یک پاساژی که بیش از 20 مغازه در آن وجود دارد به سختی می توان مغازه ای را یافت که لباس بچگانه ارزان می فروشد، پس بهتر است قبل از خارج شدن از خانه به منظور خرید لباس بچگانه ارزان یک پرس و جو و تحقیقی در اینترنت انجام داده و محل مورد نظر را بیابید سپس از خانه خارج شوید.

شما با داشتن اطلاعات لازم در رابطه با مراکز خرید لباس بچگانه ارزان می‌توانید بسیار راحت و با صرف وقت و هزینه اندک و مقرون به صرفه اقدام به خرید نمایید. از جمله معروفترین مکان‌های تهران که لباس‌های مخصوص کودکان می‌فروشند می‌توان به بازارچه کودک گاندی که قیمت‌های بالاتری روی اجناس خود دارند به این دلیل که تمامی لباس‌های آنها خارجی است، یا خیابان بهار که در واقع بورس خرید لباس بچگانه در تهران است و از قیمت‌های نسبتا مناسب و تنوع اجناس بالا برخوردار هستند، و یا بازار بزرگ تهران که هر چیزی در تنوع طرح و قیمت در آن یافت می‌شود اشاره کرد.

یکی دیگر از خیابان‌های تهران که محل مناسبی برای خرید لباس بچگانه ارزان قیمت است خیابان خراسان است که برخلاف تصور عموم که تصور میکنند هر جنسی که ارزان باشد قطعا بی کیفیت است در این مورد به شما اطمینان می‌دهیم که در این مکان تمامی اجناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت‌های بسیار مناسبی نیز دارند. در این خیابان نه فقط لباس بچگانه که تمامی لوازم سیسمونی با نازل‌ترین قیمت‌ها یافت می‌شود.

اصلا چطور میشود که لباس بچگانه ارزان قیمت می شود؟

برخی مواقع شما با کوتاه کردن زنجیره خرید، به طور مستقیم از یک تولیدکننده لباس کودک خرید خود را انجام می‌دهید و این قطعا دست دلالان را کوتاه می‌کند که در این میان هر کدام سودهایی را به جیب می‌زنند. یا اگر فروشنده لباس کودک هستید زمانی خرید لباس بچگانه ارزان می‌شود که شما به طور عمده خریدهای خود را انجام دهید، یا گاها پیش می‌آید برخی ‌ها بدلیل تغییر فصل یا تغییر شغل آف یا حراج می‌زنند، بهتر است این فرصتها را از دست ندهید.

ولی گاها دلایل دیگری در ارزان بودن لباس بچگانه وجود دارند که عبارتند از:

امکان پوسیدگی لباس

گاها برایتان پیش آمده است که لباسی مشابه مدل خارجی منتهی کمی پایین‌تر از قیمت آن خریداری کرده‌اید و پس از مدت کوتاهی متوجه شده‌اید که در حال خراب شدن، پارگی یا پوسیدگی است. دلیل این اتفاقات این‌است که این لباس‌ها مدت‌ها در انبارهای عمده فروشان قرار گرفته و در حال پوسیدگی هستند و یا به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار گرفته‌اند و از همه مهمتر اینکه ممکن است در همان ابتدا از پارچه‌های پوسیده شده توسط تولیدی‌ها تهیه شده باشد. پس سعی کنید صرفا به خرید لباس بچگانه ارزان قیمت فکر نکرده و کیفیت جنس مورد نظر خود را اول بررسی کرده و پس از اطمینان خریداری نمایید.

خطر باز شدن درزشکافها

گاها شما فکر می‌کنید در خرید لباس بچگانه ارزان قیمت موفق شده‌اید غافل از اینکه از جنس نامرغوب و یا حتی پارچه‌های مرغوبی که با نخ‌های نامرغوب دوخته شده‌اند خریداری کرده‌اید، این نوع لباس‌ها متاسفانه با یک فشار اندک از محل درزها باز می‌شوند، پس بررسی درز لباس‌ها به هنگام خرید لباس بچگانه ارزان نیز بسیار حایز اهمیت است.

حال بی‌کیفیت بودن لباس بچگانه ارزان قیمت تنها به این دو مورد ختم نمی‌شود، گاها لباس‌هایی را در بازار برای فروش می‌گذارند که به اسم نخ پنبه به مشتری با قیمت نسبتا ارزانتری در مقایسه با لباس بچه نخ پنبه خالص می‌فروشند غافل از اینکه ارزان بودن قیمت لباس بچگانه خریداری شده به دلیل ناخالصی‌‎هاییست که در جنس آن وارد شده است.

با این تفاسیر شناخت یک مرکز فروش منصف و معتبری که امکان خرید لباس بچگانه ارزان قیمت و البته با کیفیت و استاندارد را فراهم آورد یک امتیاز بالا به حساب می‌آید، شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی در رابطه با خرید لباس بچگانه ارزان قیمت و یا انواع مدل‌های لباس کووک با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را از همکاران ما دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید