صفحه اصلی / بلاگ / انتخاب بهترین لباس برای دختر بچه‌ها

انتخاب بهترین لباس برای دختر بچه‌ها

بهترین لباس برای دختر بچهها چه لباسی است؟ این سؤال بسیاری از والدین است که می‌خواهند در میان دنیای متنوع لباس‌های دخترانه، بهترین لباس را برای دختر بچه خود انتخاب کنند.

روزهایی که بچه‌ها عادت داشتند هر چیزی را که والدینشان برایشان انتخاب می‌کردند می‌پوشیدند گذشته است. حالا بچه‌ها به‌ویژه دختربچه‌ها همیشه دوست دارند یک بچه شیک باشند، لباس‌های شیک بپوشند. آن‌ها می‌خواهند لباس‌هایی با مدل‌های دلخواه خود به تن کنند و لباس‌های مورد علاقه خود را داشته باشند.

لباس‌های بچه‌گانه تنوع زیادی دارند که شامل لباس‌های مد بچه‌گانه، لباس‌های شب بچه‌گانه، روپوش‌های بچه‌گانه، تاپ‌های بچه‌گانه، لباس‌های بافتنی بچه‌گانه، لباس‌های زمستانی بچه‌گانه، لباس‌های تابستانی بچه‌گانه، لباس‌های ارگانیک و … است.

تشویق والدین به انتخاب‌های خلاقانه بسیار مهم است، همیشه بهتر است کودک سبکی را انتخاب کند که احساس راحتی می‌کند زیرا می‌خواهد توجه بچه‌های هم سن خود را به خود جلب کند بنابراین همیشه کودک را تشویق کنید تا رنگها و سبکی را که دوست دارد انتخاب کند، بر خلاف آنچه که دیگران به او می گویند بپوشند، زیرا رنگهای چشم نواز و طرح‌های جذاب نشان دهنده شخصیت و استایل اوست و همچنین به او کمک می‌کند تا از بین مردم متمایز شود.

از افراد در هر گروه سنی دوران کودکی مرحله یادگیری زندگی است که در آن کودکان باید چیزهای خوبی را در زندگی انجام دهند. در همه چیز ذائقه خوب ایجاد کنید و امروزه بچه‌ها در مورد لباس و ظاهر خود بسیار آگاه هستند و والدین بسیار مشتاق‌اند که در این مناسبت هزینه کنند.

شاید با خودتان این فکر را کرده باشید که خریدن لباس برای دختر بچه‌ها که کاری ندارد چون 90 درصد فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک بچگانه را لباس‌های متنوع دخترانه تشکیل می‌دهد. اما همین کاری که به نظر ساده می­رسد، پر است از نکات ریز و مهم که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید. نکاتی در مورد انتخاب رنگ و در نظر گرفتن سایز، جنس و طرح پارچه، مدل لباس بچگانه و نحوه دوخت آن و …

خرید برای بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها یک دردسر است. انتخاب لباس مناسب، رنگ مناسب و طرح مناسب و موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. آیا تا به حال در مورد جزئیات جزئی که دخترها در خرید لباس به دنبال آن هستند فکر کرده‌اید؟

اگر تا انتهای این مطلب با ما باشید و نکات مطرح شده در آن را به خاطر بسپارید قطعاً خواهید توانست بهترین لباس را برای دختر بچه ها انتخاب کنید.

سن را در انتخاب لباس دختر بچه ها مد نظر قرار دهید

لباس نوازدی: نوزادان نیاز به لباسی دارند که راحت بوده و پارچه آن نرم و لطیف باشد. برای لباس‌های نوزادی از مدل‌های عروسکی و پرچین و انواع دامن دار فقط در مواقع عکس گرفتن استفاده کنید زیرا در دیگر زمان‌ها باعث آزار نوزاد می‌شود.

دختر بچه های یک تا دو ساله: در این سن بچه ها کنجکاو و سرشار از جنب و جوش و انرژی هستند. بنابراین بهترین لباس برای دختر بچه ها در این سن انواع بلوز و شلوار و لباس­های اسپرت است،؛ بهتر است مدل‌های ساده که زیاد دست و پاگیر نباشد برای دختر بچه ها در این سن استفاده کنید.

دختر بچه های سه تا چهار ساله: در این سن جذابیت برای دختر بچه‌ها معنایی خاص دارد و به آن اهمیت می‌دهند، در حقیقت در این سن دختر بچه‌ها به تفاوت لباس خود با هم سن و سالانشان توجه می‌کنند، در این سن برای انتخاب لباس دختر بچه‌ها حتماً از نظر و علاقه او در نوع لباسی که دوست دارد بپوشد استفاده کنید.

نکاتی طلایی برای خرید بهترین لباس دخترانه

در نظر داشته باشید که در مورد خرید لباس بچگانه “مد” آخرین موردی باشد که به آن فکر می‌کنید زیرا مهم­ترین مسائل برای لباس بچگانه راحتی و زیبایی آن است.

دنیای لباس دخترانه دنیای متنوع و گوناگونی است به طوری که برای دختربچه‌ها لباس‌های مختلف و زیبایی وجود دارد از انواع لباس­ها اسپرت گرفته تا دامن‌های زیبای بچگانه، سرهمی‌های بانمک و پیراهن‌های مجلسی، البته برخی از انواع لباس‌های بچگانه نیز هستند که بین دختربچه و پسربچه مشترک است و می‌توان برای هر دوی آن‌ها تهیه کرد مانند انواع تیشرت‌های رنگارنگ و راحت.

درست است که وقتی اسم لباس دخترانه می‌آید اولین چیزی که به ذهن خطور می­کند پیراهن­های دخترانه زیبا است اما دختربچه‌تان را محدود نکنید. پیراهن­های دخترانه را می­توانید برای مهمانی‌ها و مجالس در نظر بگیرید، در عین ‌حال برای زمان بازی و جنب و جوش او انواع لباس­های اسپرت و تاپ یا تیشرت با شلوارک را خریداری کنید.

در هنگام خرید تیشرت برای دختر بچه‌ها حتماً به حلقه آستین و یقه لباس توجه کنید، زیرا با در نظر گرفتن این که تیشرت‌ها جلوبسته هستند باید یقه نسبتاً بازتری داشته باشند تا به راحتی بتوان ان را به کودک پوشاند؛ حلقه آستین‌ها نیز نه آن اندازه تنگ باشد که در حرکت آزاد کودک مشکل ایجاد کند و نه آن اندازه گشاد که در فصل تابستان منجر به عرق‌سوز شدن دختر بچه‌تان شود.

در هنگام خرید انواع شلوار و شلوارک‌های دخترانه، حتماً به کمر آن دقت کنید. حتی­المقدور کمر از نوع کشی باشد تا دختربچه‌ها به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و آن‌قدر هم تنگ نباشد که روی کمر و شکم کودک جا بیندازد.

برای انتخاب بهترین لباس برای دختربچه‌ها به دنبال طرح و رنگ مناسب باشید

اگر می‌خواهید برای دختر کوچولویتان بهترین لباس دخترانه را تهیه کنید باید به طرح پارچه بسیار دقت داشته باشید. پارچه‌هایی با طرح‌های متنوع به‌مراتب تأثیر بهتری بر روی روحیه آنها دارند.

مناسب‌ترین پارچه‌ها برای لباس‌های دخترانه به ترتیب اولویت شامل انواع پارچه گلدار، خال خالی و راه راه هستند؛ به یاد داشته باشید که پارچه‌هایی با طرح راه‌راه ممکن است کمی جدیت ایجاد کند بنابراین طرح‌های منحنی را که انعطاف بیش­تری دارد مدنظر قرار دهید. لباس­های خال‌خالی و گل‌دار در لباس دختر بچه ها بهترین کارکرد را خواهند داشت.

در مورد رنگ مناسب نیز سعی کنید از بین این‌همه طرح و رنگ، رنگ­هایی را انتخاب کنید که علاوه بر روشن و شاد بودن تأثیر مناسبی نیز بر روی دختر کوچولویتان داشته باشد.

رنگ مورد علاقه او را در ذهن داشته باشید

انتخاب رنگ مهم است، لباس به رنگ مورد علاقه دخترتان انتخاب کنید. این نه تنها او را خوشحال می‌کند، بلکه شما نیز راضی خواهید بود. انتخاب یک رنگ متفاوت ممکن است خوب به نظر برسد، اما هرگز نمی‌دانید که آیا دخترتان آن را دوست دارد یا نه.

دخترها عاشق رنگ­های صورتی و ارغوانی هستند. اما فقط این نیست، شما می­توانید با در نظر گرفتن روحیات کودک خود هر رنگی را که دوست دارد برایش انتخاب کنید؛ سعی کنید تقریباً از همه رنگ­ها برای لباس دختر بچه ها استفاده کنید، شما در این مورد هیچ محدودیتی ندارید، فقط اگر رنگ به کار برده شده تیره است پیشنهاد ما این است که حتماً آن را در کنار یک رنگ روشن­تر استفاده کنید تا از تیرگی آن کاسته شود.

پیشنهاد روانشناسان کودک این است که حتماً در انتخاب رنگ لباس‌های کودک، سلیقه خود کودک را نیز دخالت دهید تا باعث تقویت اعتماد به نفس او شوید و همچنین دنیای رنگی‌اش را آن­گونه که او می­خواهد برایش بسازید.

بد نیست چند نکته را در مورد روانشناسی رنگ ها به شما بگوییم تا با توجه به آن بتوانید بهترین لباس برای دختر بچه تان را انتخاب کنید.

رنگ­های قرمز و زرد، سرشار از انرژی هستند و می­توانند سرعت عمل را بالا ببرند، اما در مقابل رنگ آبی نشانه آرامش و پایین آمدن سرعت عمل است. شما می­توانید با این ترفند روحیه کودکتان را متعادل نگه دارید؛ به عنوان مثال اگر دخترتان بیش فعال است بهتر است تا حد ممکن از رنگ قرمز یکدست برای او استفاده نکنید، در عوض به کار بردن ترکیبی از سفید و آب در آرام کردن او تأثیرگذار خواهد بود.

نکته دیگر برای انتخاب بهترین لباس برای دختر بچه ها، شناخت دنیای فانتزی او و شخصیت­های کارتونی است که مورد علاقة دخترتان است؛ می­توانید لباس‌هایی را برای او انتخاب کنید که طرح این شخصیت‌ها در آن به کار برده شده باشد. به عنوان مثال این روزها طرح کارتونی جذاب و زیبای یونیکورن یا اسب تک شاخ را اغلب روی پیراهن و بلوزهای دخترانه می‌بینیم که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

آخرین روندهای مد را دنبال کنید

اگر مردی در حال خواندن این مطلب باشد ممکن است، این موضوع شاید عجیب به نظر برسد، اما قطعاً برای خانم‌ها از مهم‌ترین مسائل در خرید لباس است. اگر در مورد آخرین روندهای مد آگاهی نداشته باشید، انتخاب درست در لباس‌های دخترانه مشکل سازترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید

عصر دیجیتال امروزه جایی است که همه چیز به راحتی در دسترسی می‌باشد، هفته‌ای یک بار یا هر 15 روز از وب سایت‌های مرتبط بازدید کنید یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را مرور کنید. اگر این مسیرها را دنبال کنید، انتخاب و خرید بهترین لباس برای دختر بچه ها مشکلی نخواهد بود.

استفاده از اکسسوری را برای دختر بچه ها فراموش نکنید

اکسسوری‌های زیادی هستند که می­توان برای دختر بچه ها به کار برد، از انواع گل سرهای زیبا گرفته تا کمربند و کیف‌های بچگانه، کلاه‌های  رنگی و زیورآلات فانتزی و ارزان قیمت.

انتخاب بهترین لباس برای دختر بچه ها بدون کاربرد اکسسوری‌های بچگانه ناقص خواهد بود. اکسسوری‌ها می‌توانند که لباس­های معمولی دخترانه را تبدیل به بهترین لباس‌های دخترانه کنند.

می‌توانید به سلیقه خودتان یک کمربند را به پیراهن تابستانی و چین دار دختر بچه تان اضافه کنید، همراه با یک کلاه حصیری زیبا و به این ترتیب یک ترکیب بی نقص و جذاب را ایجاد کنید.

کیف­های کوچک به همراه گردنبندهای رنگی بچگانه را نیز در انتخاب‌های خود فراموش نکنید.

هوشمندانه. بازهم به مناسبت‌ها بستگی دارد و سبک شاد، رنگ‌های چشم‌نواز و طرح‌های باشکوه لباس‌هایشان استایل آنها را مشخص می‌کند. بچه‌ها همیشه رنگ‌های جاز و طرح‌های عجیب‌وغریب با رنگ‌های مختلف را دوست دارند.

مهم نیست که چقدر انتخاب‌های او را عجیب می‌دانید، همیشه بهتر است بچه‌ها سبک‌هایی را انتخاب کنند که در پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنند، نه پیروی از آنچه دیگران انجام می‌دهند. هنگامی که فرزندتان را در انتخاب لباس راهنمایی می‌کنید، به او کمک کنید تا نقشی را که رویدادهای خاص در انتخاب کمد لباس او بازی می‌کند، درک کند.

آنها را تشویق کنید تا رنگ‌ها و سبک‌هایی را که دوست دارند انتخاب کنند، در مقایسه با چیزی که دیگران به آن‌ها می‌گویند. سعی نکنید قبل از اینکه فرصتی برای امتحان کردن آنها داشته باشند، همه چیز را برای آنها انجام دهید. همیشه خوب است که طبق انتخاب کودک پیش بروید و همچنین عوامل فوق را در نظر داشته باشید تا انتخاب درستی داشته باشید و همچنین کودک خود را خوشحال و راضی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید