صفحه اصلی / بلاگ / نکات مهم در خرید مدل های اسپرت لباس بچگانه

نکات مهم در خرید مدل های اسپرت لباس بچگانه

با وجود مجموعه وسیعی از لباس‌های کودک که امروزه در دسترس است، والدین باید لباس‌هایی را برای کودکان انتخاب کنند که راحت، بادوام و ایمن باشد. به هر فروشگاه لباس بچگانه سر بزنید گزینه‌های متعددی به شما پیشنهاد می‌شود. از میان گزینه‌های متنوع مدل‌ های اسپرت لباس بچگانه از محبوبیت زیادی برخوردار است.بچه‌ها باید آزادانه روی کارشان در طول زمان بازی تمرکز کنند، اما لباس‌های نامناسب می‌توانند به سرعت سرگرمی را به سر و صدا تبدیل کنند.

یک راه برای به حداکثر رساندن لذت بازی برای کودکان، خرید لباس راحت است. لباس اسپرت قطع به یقین راحت‌ترین لباسی است که می‌توان برای بچه‌ها تهیه کرد. مدل‌های اسپرت لباس بچگانه از آن دسته مدل‌هایی است که هم برای پسر بچه‌ها و هم برای دختر بچه‌ها مناسب است و هیچ­گونه محدودیتی برای خرید آن وجود ندارد.

امروزه مدلهای اسپرت بچگانه در طرح­ها و رنگ­های متنوع دوخته می­شوند و وارد بازار پوشاک کودک شده­اند. لباس اسپرت بچگانه علاوه بر راحتی با توجه به قیمت مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای پوشش روزانه کودکان  است.

معمولاً لباسهای اسپرت بچگانه نسبت به انواع مدل­های لباس رسمی دارای ظاهر کودک پسندتر بوده و پوشیدن آن برای کودکان بسیار راحت­تر است. مدلهای اسپرت بچگانه اکثراً در انواع شلوارک و تیشرت یا پیراهن و شلوار تقسیم­بندی می­شوند.

لمس زیبایی و راحتی با لباس اسپرت

وقتی صحبت از بهترین لباس‌ها برای زمان بازی بچه‌ها می‌شود، راحتی مهم‌ترین عامل است. بچه‌ها در حال بازی به آزادی حرکت و لباسهایی نیاز دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد روی سرگرمی تمرکز کنند نه روی لباس‌هایی که می‌پوشند.

اما فقط به این دلیل که لباسها راحت هستند به این معنی نیست که باید خسته کننده باشند. در واقع، رنگهای زنده و طرح‌های سرگرم کننده می‌توانند لذت بازی را افزایش دهند. از این گذشته، حتی در بزرگسالی، می‌دانیم که پوشیدن لباس‌هایی که شگفت انگیز به نظر می‌رسند چقدر عالی است. همین امر در مورد بچه‌ها نیز صدق می کند. مدل‌های اسپرت لباس بچگانه تمام این ویژگی‌ها را برای شما برآورده می‌کند.

از دلایل این­که به والدین پیشنهاد می­شود که از مدلهای اسپرت بچگانه نیز در استایل­های به کار برده شده برای لباس کودک استفاده کنند این است که این مدل لباس­ها احساس آرامش و راحتی بسیار بیش­تری را در طولانی مدت در کودکان ایجاد می­کند؛ علاوه بر آن اکثراً لباسهای اسپرت بچگانه نسبت به مدل­های رسمی لباس کودک دارای قیمت مناسب­تری هستند.

به علاوه پوشیدن لباس مرتبط با هر کاری ناخودآگاه آمادگی آن کار را در انسان ایجاد می­کند؛ به محض این­که کودک لباس اسپرت مناسب را بپوشد، آمادگی بدنی قبل از شروع فعالیت، بازی و ورزش با تعدیل سطح هورمون اپی نفرین در او آغاز می­شود.

چند نکته طلایی در مورد انتخاب مدل اسپرت بچگانه

برای این­که بتوانید بهترین لباس اسپرت را برای کودکتان تهیه کنید، نکات ساده اما طلایی زیر را در نظر داشته باشید:

لباسهای اسپرت بچگانه در انواع طرح­ها و رنگ­های فانتزی و متنوع موجود هستند و والدین به راحتی می­توانند با در نظر گرفتن ویژگی­های ظاهری فرزند خود مدل لباس اسپرت بچگانه مناسب را برای او انتخاب کنند. لباس­های اسپرت کودکان علاوه بر این­که باید شیک و جذاب باشند، به این دلیل که کاربرد بیش­تری نسبت به لباس­های مجلسی دارند و بیش­تر پوشیده می­شوند، حتماً باید قابلیت و تحمل  شست و شوی مکرر را داشته باشند و بتوان آن­ها را به راحتی با ماشین لباسشویی و یا گاهی با دست به راحتی شست و اتو کشید.

راحتی لباس را برای کودک در نظر داشته باشید: سبک و مدل لباس کودکان برای والدین بسیار مهم است، اما نباید راحتی کودکان را فدای شیک‌پوشی آنها کرد. راحتی کودک باید از اولویت­های اصلی شما در انتخاب یک مدل اسپرت بچگانه باشد. به عنوان مثال انتخاب لباسی از جنس کتان علاوه بر مناسب بودن برای پوست لطیف و حساس کودک، از صدمه دیدن پوست او هنگام بازی تا حدی جلوگیری می‌کند. لباس اسپرت باید راحت و سبک نیز باشند تا کودک در هنگام پوشیدن آن در طولانی مدت بتواند تمام حرکت­های روزمره خود را آزادانه و بدون محدودیت انجام دهد؛ اگر بخواهیم در یک کلام خلاصه کنیم باید گفت که لباس اسپرت کودک باید کاربردی باشد. البته این سخن به معنای این نیست که کودک با لباس اسپرت شیک نمی‌شود. مدلهای لباس اسپرت یک سبک خاص در پوشش هستند که در بین بزرگسالان نیز طرفداران ویژه خود را دارد.

کتان از پرکاربردترین پارچه­ها برای مدلهای اسپرت بچگانه برای پسر بچه­ها است، اما اگر کودکتان زیاد عرق می­کند و یا فعالیت­هایی انجام می­دهد که تعریق  زیادی را در پی دارد، با در نظر گرفتن لزوم شستشوی مکرر لباس، جنس کتان در این حالت انتخاب مناسبی نیست؛ پارچه لاکرا اسپندکس و یا پارچه‌های پلی­استر در این مورد دارای اولویت هستند، زیرا این ترکیب هم ضد عرق است و هم به تنفس بهتر پوست کمک می­کند.

لباس 100% پنبه را در نظر بگیرید: نه تنها یکی از راحت‌ترین پارچه های طبیعت است، بلکه تمیز کردن آن بسیار آسان می‌باشد. پنبه یا نخ پنبه انتخاب عاقلانه‌ای برای لباس اسپرت بچگانه است زیرا قابلیت تنفس دارد. برای اکثر بچه ها، زمان بازی به معنای زمان فعال است. پنبه نرم و قابل تنفس برای راحتی مطلوب در حین دویدن، پریدن، پرش و موارد دیگر، رطوبت را از بین می برد.

از دیگر نکات طلایی در خرید لباس اسپرت بچگانه سهولت در استفاده و پوشیدن آن است. داشتن تعداد زیادی دکمه، زیپ، روبان و تژیینات متفرقه دیگر ممکن است باعث زیبایی لباس شود اما در موقع تعویض لباس قطعاً دردسرهای خاص خودش را خواهد داشت. مخصوصاً اگر بچه بسیار کم سن باشد و نیاز به تعویض مکرر پوشک داشته باشد و یا این­که در مورد کودکان بزرگ­تری که تصمیم به واگذاری مسئولیت پوشیدن لباس توسط خودش را داشته باشید.

انتخاب سایز مناسب در خرید لباس کودک و هم­چنین مدلهای اسپرت کودک دارای اهمیت زیادی است. بچه­ها دائماً در حال رشد هستند بنابراین انتخاب سایزی که برای او نه زیاد گشاد و نه زیاد تنگ و ناخوشایند باشد حائز اهمیت است. درمورد مسئله سایز لباس کودک، فصل را نیز در نظر داشته باشید؛ به عنوان مثال در فصل سرما به دلیل این­که از چند لایه لباس روی هم استفاده می­شود بهتر است که سایز را تا حدی آزاد انتخاب کنید تا با پوشیدن چند تکه لباس اضافه کودک هم­چنان احساس راحتی داشته باشد.

در فصل زمستان بهتر است سراغ مدل­های شلوار بلند و با پارچه ضخیم بروید،؛ لباس­ها نیز ترجیحاً آستین بلند و مچ­دار  باشند. پیراهن انتخاب شده برای فصل سرما نیز بهتر است دارای یقه باز نباشد.

چند پیشنهاد ویژه برای مدل اسپرت بچگانه

پیراهن رنگی چهارخانه به همراه شلوارک کتانی، جزء محبوب­ترین مدلهای اسپرت بچگانه برای پسر بچه­هاست؛ البته می­توان به جای شلوارک کتان از شلوار یا شلوارک جین نیز استفاده کرد.  استفاده از این استایل به همراه یک جفت صندل در فصل تابستان قطعاً یک استایل جذاب کژوال را برای کودک شما ایجاد خواهد کرد.

سرهمی­های جین از دیگر پیشنهادات محبوب برای داشتن یک استایل اسپرت بچگانه است. فارغ از جنسیت و سن ­و­ سال کودک، یک سرهمی جین که با یک تیشرت تک رنگ و یا راه راه ست شده است، جذابیت کودک شما را چند برابر خواهد کرد.

لباس آستین حلقه­ای به همراه شلوارک از آن مدلهای اسپرت بچگانه است که حرف اول را برای بچه­های بازیگوش و سرشار از انرژی می­زند. زیرا این مدل اسپرت آزادی عمل بیش­تری را به کودک می­دهد تا آزادنه به جست و خیزهای خود بپردازد.

لباسهای مدل اسپرت بچگانه را از کجا تهیه کنیم؟

از جمله سؤالاتی که برای انتخاب استایل اسپرت کودکانه برای والدین مطرح می­شود این سؤال است که مدل­های اسپرت کودک را از کجا می­توان تهیه کرد؟

روش قدیمی و همیشگی خرید لباس یعنی رفتن به بازار و مراجعه به فروشگاه­های مخصوص لباس کودک است؛ در این روش شاید اتلاف وقت زیاد و خستگی برای والدین آزار دهنده باشد اما می‌توانید مدل های اسپرت لباس بچگانه را از نزدیک لمس کرده، جنس پارچه را به دقت بررسی کنید و نوع دوخت آن را مد نظر داشته باشید، همچنین با پرو  لباس می توانید اطمینان حاصل کنید که با سایز فرزند شما تناسب دارد یا خیر.

از دیگر راههای خرید لباس اسپرت بچگانه خرید آنلاین است روش امروزی‌تر که در چند سال اخیر جای خود را در بین مردم باز کرده است مشاهده فروشگاه­های اینترنتی لباس کودک است. معمولاً تنوع مدل­ها در فروشگاه­های اینترنتی نسبت به فروشگاه­های حضوری بیش­تر است و علاوه بر آن به راحتی می­توان تمام مدل­های موجود را مشاهده و در نهایت انتخاب نمود. در روش اینترنتی با توجه به تنوع مدل‌های اسپرت بچگانه ارائه شده، به راحتی می­توان مدل مورد علاقه را انتخاب کرد.

والدین در حین خرید لباس اسپرت بچگانه علاوه بر مدل و سبک لباس، باید به شدت در مورد جنس پارچه  لباس کودک خود آگاه شوند. ایمنی و راحتی از اولویتهای اصلی پوشاک بچه گانه است. پارچه و طرح لباس روی راحتی فیزیکی لباس بچه گانه تاثیر می‌گذارد. به دلیل پوست ظریف کودکان نسبت به پارچه‌های خاصی واکنش نشان می‌دهد که باعث می‌شود پوشیدن آنها راحت نباشد. همچنین لباس باید به گونه‌ای نباشد که مانع حرکات راحت کودکان شود. لباس باید به کودک احساس امنیت و راحتی بدهد. لباسهای ناراحت کننده ممکن است آنها را آزاردهنده، بدخلق و متفاوت از دیگران کند. الزامات اصلی و توجه در انتخاب طرح در لباس کودکان باید به ویژگیهای آرامش، ویژگیهای خودیاری، ظاهر و ویژگی‌های رشد بچه توجه شود.

در نهایت هنگام انتخاب و خرید لباس‌‌های اسپرت بچگانه بررسی کنید که لباس از چه پارچه‌ای دوخته شده است تا مطمئن شوید لباس کودک راحت، مقاوم در برابر شعله (در صورت لزوم)، متناسب با فصل باشد و با پوست حساس کودک شما واکنش نشان ندهد. لباس‌های کودکان که از پارچه‌های ارگانیک دوخته شده‌اند و عاری از رنگ‌های سنگین می‌باشند و دارای ویژگی‌های مقاوم در برابر آتش هستند، این پارچه‌ها سبک است و به تهویه پوست اجازه می دهد تا پوست را در دمای بدن یکنواخت نگه دارد و در عین حال رطوبت بدن را جذب کند.

پشم مرینو یکی از پارچه‌های طبیعی است که می‌تواند فاقد مواد مصنوعی یا رنگهای غیر طبیعی باشد. این یک پارچه ایده‌آل برای نوزادان است و بر خلاف پشم معمولی است. این پشم با روشی طبیعی ساخته می‌شود که پشم را از طریق فرآیندهای شیمیایی مانند خیس کردن یا آب‌شویی آماده نمی‌کند. برخلاف لباس‌های نوزادی که از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند که ممکن است باعث گرمازدگی شوند، پشم مرینوس یک الیاف عایق است که بدن را در دمای ثابت نگه می‌دارد. لباس کودک با سطح جذب بالا باعث می‌شود کودک شما احساس شادابی کند. پارچه‌هایی که برای دوخت لباس کودکان مناسب‌تر است عبارتند از لاکرا، پلی استر، فلانل پنبه‌ای، مخمل، خز مصنوعی، بافتنی ژاکارد، بافتنی پنبه‌ای و نخ.

خرید لباس اسپرت بچگانه از فروشگاههای معتبر

کودکان بر اساس سنین مختلف دسته بندی می‌شوند و شرایط همه سنین متفاوت است. اولویت و رضایت مشتری باید به عنوان یک استاندارد خط پایه عملکرد و تعالی برای هر سازمان تجاری در نظر گرفته شود. بنابراین برای کودکان دلبندتان از فروشگاههای معتبری که این شعار سرلوحه کارشان است، خرید کنید.

چه به دنبال لباس‌های راحت و اسپرت برای پسران و یا برای دختران خود باشید دقیقاً همان چیزی را که در به دنبال آن هستید، در فروشگاه ما خواهید یافت. وقتی صحبت از سرگرمی بچه‌ها می‌شود، لباس بچه‌گانه نخی ما را بهترین دوست جدید خود در نظر بگیرید. برای بهترین لباس‌های بازی برای بچه‌ها، لباس‌های مناسبت‌های خاص، لوازم جانبی کودکان و غیره می توانید برای خرید باکیفیت‌ترین محصولات روی ما حساب ویژه‌ای باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید