صفحه اصلی / بلاگ / انتخاب بهترین لباس برای پسر بچه‌ها

انتخاب بهترین لباس برای پسر بچه‌ها

با لباس پوشیدن خوب، پسرها می‌توانند ظاهر مردانه با اعتماد به نفس، جذاب و گیرا را داشته باشند. لباس یکی از اولین چیزهایی است که دیگران به آن توجه می‌کنند و این اولین تاثیرات ماندگاری طولانی دارد.

انتخاب بهترین لباس برای پسر بچه های 2 تا 7 ساله می­تواند بسیار جالب و هیجان­انگیز باشد. خرید یک لباس پسرانه سفید رنگ به همراه یک شلوار جین قطعاً یک انتخاب عالی برای پسر بچه‌ها است. علاوه بر این، انواع لباس‌های اسپرت و یا کلاسیک پسرانه می­تواند جزء بهترین لباس برای پسر بچه‌ها باشند.

مادرانی که پسر بچه دارند، معتقد هستند که فروشگاه‌های بزرگ مملو از لباس‌های کوچک دلپذیر برای دختران است و هیچ لباس شیکی برای پسرها وجود ندارد! اما واقعاً این‌گونه نیست و با توجه به لیست بلندبالای مدل‌ها و طرح‌های متنوع برای لباس برای پسر بچه‌ها، کار خرید بسیار سخت می‌شود. قطعاً در بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس بچگانه مجموعه‌ایی هیجان انگیز از لباس‌های پسرانه را خواهید دید که منحصر به فرد و برازنده تن مردان کوچک زندگیتان هستند.

خرید لباس برای پسر بچه‌ها

ممکن است در لحظه اول فکر کردن به انتخاب بهترین لباس برای پسر بچه‌ها چندان راحت به نظر نرسد و فکر کنید که چندان تنوعی در کار نیست زیرا معمولاً لباس‌های پسرانه شامل تعدادی پیراهن، شلوار و تیشرت است. اما شما می­توانید این مجموعه را متنوع­تر کنید و از ترکیب­های مختلف و جذابی برای پسر بچه‌ها استفاده کنید. با کمی سلیقه و تنوع می­توان به این لیست شلوارک‌های کتان بامزه، جلیقه­های کوچک پسرانه جذاب، کت­های کوچک و شیک، هودی، سرهمی‌هایی با طرح‌های کارتونی برای پسر بچه‌های کوچک و … را اضافه کنید.

اما اگر دوست دارید که پسرتان یک استایل کلاسیک و جذاب داشته باشد، پیشنهاد می­کنیم که انواع کت و شلوار یا کت به همراه شلوار جین را برای پسر کوچولویتان امتحان کنید.

انواع تیشرت‌ها نیز برای پسر بچه‌های این رده سنی در دسترس هستند، خوبی تیشرت‌ها این است که امکان ست کردن آن­ها با انواع شلوارها از جمله شلوارهای کتان یا جین و حتی شلوارک‌های پسرانه نیز وجود دارد؛

لباس پسرانه مجلسی شیک به همراه اکسسوری

اگر به فکر انتخاب بهترین لباس برای پسر بچهتان هستید، ترکیب جلیقه با شلوار پسرانه مجلسی از آن استایل­هایی است که همچنان پرطرف‌دار، شیک و جذاب است. اما از یاد نبرید که استفاده از اکسسوری­ها برای پسربچه‌ها به‌اندازه دختر کوچولوها مهم و اثرگذار است؛ به‌عنوان‌مثال یک پاپیون کوچک و زیبا یا یک ساعت بچگانه می­تواند استایل کلاسیک پسر بچه‌ها را بسیار نمایان‌تر کند.

کاربرد رنگ در لباس پسربچه‌ها

هرسال یک رنگ خاص ‌ترند می­شود، اما متأسفانه اغلب ما فکر می‌کنیم رنگ‌های سال تنها مربوط به خانم‌هاست و در لباس آقایان لزومی برای استفاده از این رنگ‌ها نیست، اما بهتر است سنت‌شکنی کرده و جسارت به خرج دهید و از رنگ‌های جذاب که هرساله‌ ترند می‌شوند برای لباس پسرتان استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که فقط محدود به یک رنگ نباشید، یادتان نرود که دنیای بچه­ها پر از رنگ­های زیبا است، شما نباید دنیای زیبای او را محدود کنید؛ انواع متنوع رنگ­های شاد و کودکانه را در ترکیب لباس پسر بچه‌ها استفاده کنید درست همانند دختر بچه‌ها.

تونالیته‌هایی از رنگ‌های آبی، سبز، قرمز و گلبهی، از رنگ­هایی هستند که اگر به دنبال انتخاب بهترین لباس برای پسربچه‌ها می­گردید می­توانید استفاده کنید.

حقیقت این است که امروزه طراحان مد در تلاش هستند تا رنگ لباس­های بچه ها را فارغ از جنسیت طراحی کنند، این ویژگی را امروزه به‌راحتی در بازار پوشاک کشورمان نیز شاهد هستیم.

کودک شما آزاد است که از تمامی رنگ­ها استفاده کند البته در این میان تأکید همه روان‌شناسان این است که از نظر خود کودک نیز در مورد رنگ لباسش استفاده کنید. بهترین لباس برای پسربچه شما آن لباسی است که با رنگ زیبایش حس شادمانی را به پسر کوچولویتان انتقال دهد.

این را نیز در نظر بگیرید که هر رنگ اثر روان‌شناسی منحصربه‌فردی بر روی روحیه بچه‌ها می­گذارد. به‌عنوان‌مثال رنگ‌هایی قرمز و نارنجی موجب افزایش انرژی و هیجان در کودکان می­شوند، اما در مقابل، رنگ­های خانواده آبی آرامش را به بیننده القا می­کند. به این طریق شما می­توانید با کمک رنگ‌ها و کاربرد به جا و مناسب آن در لباس پسربچه‌ها تا حدی روحیه و انرژی او را تعدیل نمایید.

سایز لباس پسربچه

سایز شلوار پسرانه و دخترانه در کودکان چندان تفاوتی ندارند و از سایز 40 تا 105 ارائه می­شود. شما می­توانید به درنظرگرفتن سن و البته جثه و اندام کودکتان سایز مناسب را برای او انتخاب نمایید. فقط در نظر داشته باشید که بچه‌های کوچک‌تر تقریباً رشد سریعی دارند، بنابراین اگر سایز لباس خریداری شده کمی بزرگ‌تر باشد هیچ مشکلی پیش نخواهد آورد، اما این مطلب در مورد بچه‌های بزرگ‌تر صدق نمی­کند زیرا لباس سایز بزرگ‌تر علاوه بر این که او را شلخته نشان می‌دهد، باعث ناراحتی و آزار و اذیت او نیز می­شود و قبل از این که اندازه­اش شود، به‌احتمال زیاد کهنه و فرسوده شده است.

در زمان خرید تیشرت به‌اندازه حلقه‌های آستین و یقه آن توجه کنید. زیرا همان‌طور که گفتیم بهترین لباس برای پسر بچه‌ها آن لباسی است که در درجه اول در آن احساس راحتی داشته باشند، اگر حلقه آستین تیشرت زیادی تنگ باشد پسربچه شما در آن لباس چندان احساس راحتی نخواهد داشت و ازآنجایی‌که پسربچه‌ها جنب‌وجوش زیادی دارند، باعث بدخلقی آنها می‌شود و یا اگر یقه آن کوچک باشد ممکن است در هنگام پوشیدن یا درآوردن تیشرت احساس ناخوشایندی به او دست دهد و اذیت شود.

همچنین در مورد کمر شلوارها و شلوارک‌های پسر بچه‌ها نیز دقت کنید که کمر دقیقاً اندازه کودک باشد، زیرا در صورت سفت بودن کمر شلوار، استفاده طولانی‌مدت از آن موجب ناراحتی کودکتان می‌شود و ممکن است روی پهلوها و کمر او خط بیندازد؛ اگر هم کمر شلوار گشاد باشد ممکن است دائماً از کمرش سر بخورد و او را اذیت کند. شلوارهایی با کمرهای کش‌دار جزء بهترین لباس‌ها برای پسر بچه‌ها هستند، زیرا تعویض آن هم برای والدین و هم برای خود کودک بسیار راحت‌تر است

جنس لباس پسربچه‌ها

در مورد انتخاب جنس لباس برای پسر بچه‌ها در نظر داشته باشید که پسر بچه­ها بسیار بازیگوش و پرجنب‌وجوش هستند، و همین امر باعث می­شود که لباس‌هایشان را سریعاً کثیف و کهنه کنند؛ لذا اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لباس برای پسر بچه‌ها را دارید حتماً به کیفیت جنس آن توجه کنید مخصوصاً که اگر آن لباس را برای کاربرد روزمره او در نظر دارید.

در مورد جنس لباس پسر بچه‌ها به دو امر توجه کنید، اول این که جنس پارچه لباس برای پسرتان به‌گونه‌ای باشد که دارای سازگاری با پوست لطیف کودک باشد و ثانیاً پارچه آن دوام و پایداری خوبی داشته باشد و در برابر فعالیت­ها و جنب و جوش‌های زیاد کودک، و همچنین شست‌وشوی مداوم، مقاومت قابل قبولی داشته باشد.

پیشنهاد متخصصان در این زمینه پارچه‌های نخی و پنبه‌ای است، زیرا پارچه‌های نخی انعطاف‌پذیری و قابلیت کشسانی بالایی دارند، به‌خاطر همین امکان تحرک راحت پسربچه‌ها را به‌راحتی فراهم می­کنند، علاوه‌برآن پارچه‌های نخی و پنبه‌ای در عین نرم بودن مقاوم نیز هستند.

لباس‌هایی از جنس پلی‌استر اگرچه ارزان هستند اما به دلیل تعریق زیاد چندان توصیه نمی‌شوند. البته در مواردی که قصد خرید لباس ورزشی پسرانه را دارید، جنس‌های پلی‌استر به دلیل مقاومت بالا در برابر چروک شدن، سرعت بالا در خشک‌شدن و شستشوی راحت بدون نیاز به اتوکشی، می‌توانند انتخاب مناسبی در مورد لباس‌های ورزشی پسر بچه‌ها باشند.

بهتر است که کاربرد الیاف‌های حیوانی و مصنوعی مانند پشم را در لباس برای پسر بچه‌ها و دختر بچه‌ها، فقط محدود به لباس­های زمستانی کنید زیرا در این صورت به علت استفاده از چندلایه لباس، پشم یا الیاف مصنوعی با پوست کودک به طور مستقیم تماس نداشته و پوست نرم و لطیف او آسیب نمی‌بیند.

لباس پسرانه با پارچه‌های طبیعی را انتخاب کنید

به دنبال الیاف طبیعی یا ترکیبات طبیعی/سنتتیک باشید. الیاف طبیعی، مانند پنبه، بهتر پوشیده می‌شوند و احساس راحتی بیشتری می‌کنند. هیچ‌چیز بدتر از پوشیدن لباس‌هایی نیست که ایجاد آلرژی و خارش می‌کنند. پارچه‌های طبیعی نیز در برابر آتش مقاوم هستند که بسیار حیاتی است، به‌خصوص در لباس ‌خواب پسرانه. انتخاب الیاف طبیعی برای محافظت از کودکتان از هر لحاظ بسیار مهم است. ترکیب 75% پنبه / 25% پلی‌استر کمی طول عمر بیشتری به اقلام شما می‌بخشد و به معنای عدم اتو کردن نیز خواهد بود!

کمی بیشتر برای کیفیت خوب خرج کنید

همه چیز به سبک و مدل نیست! لباس را برای جنس خوب، کیفیت بالا و دوخت عالی نیز انتخاب کنید. لباس‌های خوب دوخته شده به ‌اندازه‌ای محکم هستند که دوام بیشتری داشته باشند و پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهند و برای بازی‌های روزمره راحت باشند. برای پسر بچه‌های فعال که دوست دارند دست‌هایشان را کثیف کنند، رنگ‌های تیره‌تری انتخاب کنید و برای پسرانی که به بازی خشن علاقه دارند، پارچه‌های ضخیم‌تر را انتخاب کنید؛ بنابراین از فروشگاه‌های لباس بچه‌‌گانه‌ای خرید کنید که بر طراحی و دوخت باکیفیت تمرکز می‌کنند.

پسران سریع رشد می‌کنند، سایز بزرگ‌تر بخرید

اگر لباس‌های پسرانه باکیفیت می‌خرید، می‌خواهید پسرانتان تا جایی که امکان دارد آن‌ها را بپوشند، یک راه‌حل آسان، خرید سایز بزرگ‌تر است. درحالی‌که لباس‌ها ممکن است در ابتدا کمی گشاد به نظر برسند، اما به ‌مرور متوجه خواهید شد که چقدر به نفعتان بوده است. لباس‌هایی که پسرها می‌توانند بیش از یک‌ فصل بپوشند، قطعاً ارزش پول اضافی را دارند!

ابتدا تمام لباس‌ها را بشویید

در نهایت، در صورت خرید آنلاین لباس بچگانه، هنگامی که بسته لباس‌های پسرانه خود را از طریق پست دریافت کردید، ابتدا آن‌ها را به ‌خوبی در آب سرد شستشو دهید، این در مورد لباس‌هایی که از فروشگاه‌های حضوری خریداری می‌کنید نیز صادق است، برای شست‌وشو از مواد شوینده باکیفیت بالا استفاده کنید.

با شست‌وشوی لباس تازه خریده شده هم از ایجاد حساسیت در بدن کودکتان پیشگیری می‌کنید و هم اینکه از کیفیت لباس اطمینان پیدا می‌کنید که آیا زود چروک می‌شود، آسیب می‌بیند، تغییر رنگ پیدا می‌کند، رنگ پس می‌دهد و یا اینکه هیچ تغییری در لباس ایجاد نمی‌شود.

شما همچنین هر رنگ یا مواد شیمیایی که ممکن است روی سطح لباس وجود داشته باشد را بشویید، بنابراین از پسران خود در برابر هر چیز مضر محافظت کنید. پوست بزرگ‌ترین اندام ماست و رنگ‌ها و مواد شیمیایی مضر به‌سرعت از لباس‌های جدید جذب جریان خون می‌شوند. این حیاتی است که همیشه ابتدا آنها را بشویید تا بتوانید طولانی‌مدت تن کنید.

در نهایت هنگام خرید لباس پسرانه، لباس را به‌خوبی زیرورو کنید، نخ‌های باقی‌مانده را بررسی کرده و بردارید. برای حفظ نرمی، لباس‌های کودکان را با لباس بزرگسالان نشویید، زیرا هنگام شستن با لباس‌های بزرگسال، لباس نوزاد همان نیروی فشارقوی را تحمل می‌کند و به‌راحتی باعث کشش می‌شود و شکل اصلی را از دست می‌دهد.

شوینده‌های لباس‌های بزرگسالان نیز اغلب مواد شوینده قوی هستند، بویی که برای کودکان بسیار تند هستند. شستن با هم باعث می‌شود که لباس‌های کودک در برابر آلودگی و باکتری روی لباس‌های بزرگسالان مستعد شوند.

محصولات لباسشویی جداگانه‌ای را انتخاب کنید که برای پوست کودکان ایمن، غیر تحریک‌کننده و دارای رایحه‌ای ملایم و شبیه کودک (مانند بوی پودر تالک) هستند. باید از مایع بعد از شستشو بیشتر استفاده کنید (محصولات لباس کودک را انتخاب کنید) زیرا نرم‌کننده به نرم شدن پارچه کمک می‌کند و از تحریک پوست کودک با لباس‌های خشن و پرزدار به دلیل شستن بارهاوبارها جلوگیری می‌کند. برای خشک‌کردن لباس کودکان در معرض نور شدید خورشید اجتناب کنید، زیرا به‌راحتی پرز ایجاد می‌شود و باعث می‌شود کودک احساس ناراحتی کند.

دیدگاهتان را بنویسید