صفحه اصلی / بلاگ / از کجا لباس بچه بخریم؟

از کجا لباس بچه بخریم؟

آیا به تازگی بچه دار شده اید؟ یا در انتظار به دنیا آمدن دلبندتان هستید؟ در هر صورت اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد فراهم آوردن مایحتاج ضروری برای فرزند عزیزتان است. این مسئله برای بچه‌های بزرگ‌تر نیز صادق است. تعطیلات در حال تمام شدن است و به زودی فصل مدارس شروع می‌شود خانواده‌ها کم کم به فکر آماده کردن فرزندانشان برای ورود به مدرسه هستند. کیف، کفش و البته لباس مناسب. مشکل خرید لباس بچه‌گانه هم برای کسانی که تازه بچه دار شده‌اند و هم برای والدین با تجربه وجود دارد، چه برای اولین تولد نوزاد باشد و چه برای کمد لباس مدرسه، دغدغه اجتناب از خرج کردن بیش از حد برای لباس‌هایی که تقریباً بلافاصله کثیف، پاره یا کوچک می‌شوند برای همگان وجود دارد.

کیفیت و قیمت‌ها بسیار متفاوت هستند، جستجو و سر زدن به مراکز خرید کار ساده‌ای نیست. به این موارد، سلایق کودک و تلاش برای یافتن لباس‌های مورد پسند و در عین حال متداول را اضافه کنید. برای راهنمایی شما، در این مقاله ما لیستی از مراکز خرید سیسمونی و لباس بچه در تهران به همراه طیف سبک‌ها، اندازه‌بندی، کیفیت مواد و قیمت‌ها را در نظر گرفتیم. اگر هنوز در مورد خرید لباس برای فرزندان خود مشکل دارید، در ادامه با ما همراه باشید. اما در تهران از کجا می‌توان لباس‌های بچه‌گانه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب پیدا کرد؟

 

بازارچه کودک گاندی

اگر می‌خواهید فرزندتان همواره زیبا و متفاوت لباس بپوشد حتما به بازارچه کودک گاندی در خیابان گاندی سری بزنید. این مرکز واقعاً یک کانون مد برای نوزادان، کودکان نوپا و خردسالان است. شما می‌توانید در این بازارچه مجموعه‌ای از لباس‌های خارجی و ایرانی پسرانه و دخترانه را پیدا کنید اگر چه قیمت‌ها در این مرکز خرید بالا هستند اما کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. مجموعه پوشاک دخترانه شامل تمام لباس‌ها از تاپ، لباس مجلسی، پیراهن تا دامن، شورت، شلوار و لباس شنا و…است. برای پسرها تیشرت، شلوارک و شلوار جین معمولی، لباس شنا و لباس‌های طراح‌های معروف را ارائه می‌دهد. این مرکز دارای فروشگاه‌های تخصصی توسط برندهای معروف است. اگر می‌خواهید لباس‌های کودک شما همیشه مد روز باشد بازارچه کودک گاندی یک مقصد ایده آل برای شما است.

مجتمع تجاری شاپرک

با رفتن به مجتمع تجاری شاپرک علاوه بر خرید می‌توانید از امکانات این مجتمع نظیر باشگاه ورزشی، مرکز روانشناسی، آموزشگاه بازیگری کودک و… بهره‌مند شوید. این مجتمع یک ساختمان ۹ طبقه است. در بهترین مرکز لباس بچه در تهران بگردید تا لباس‌های مد روز برای شیک‌پوش کوچک خود پیدا کنید. شما می‌توانید از طریق دسته‌بندی‌های جنسیت، سن، سبک، الگو، محدوده قیمت و سن بگردید تا لباس مورد نظر خود را بیابید این مرکزها به‌خصوص در فصول مختلف و جشنها، تخفیف‌ها و پیشنهادات خوبی را ارائه می‌کنند.

هر بازدید از این فروشگاه بزرگ یک تجربه است. چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. می‌توانید با پله برقی از یک طبقه به طبقه دیگر بروید. در این جا همه چیز برای کودکان پیدا خواهید کرد. لباس بچه گانه، کفش بچه‌گانه، اسباب بازی و…بچه‌ها می‌توانند روی نیمکت‌ها استراحت کنند. در گاراژهای زیرزمینی پارکینگ فضای زیادی برای پارک وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از اینجا خرید کنید. این مرکز بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت و نرسیده به بزرگراه باقری قرار دارد.

 

خیابان بهار

به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین مراکز خرید، خیابان بهار چیزهای زیادی برای فرزندان شما دارد. برای مرد کوچولوی خود، می‌توانید لباس‌های رسمی، لباس زیر، لباس‌های شب و راحتی از برندهای برتر بخرید. برای دختر بچه‌ها، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از لباس‌های خارجی و ایرانی وجود دارد. این مرکز دارای بخش جداگانه‌ای از اسباب بازی ها، لوازم جانبی و کفش‌های دخترانه و پسرانه است. برای رسیدن به قسمت خرید سیسمونی و کودک باید بین تقاطع بهار با انقلاب تا خیابان سمیه قدم بزنید.

خرید لباس کودک و سیسمونی در بازار بزرگ تهران

اگرچه بازار بزرگ تهران فقط مخصوص پوشاک کودکان نیست، اما طیف گسترده و انحصاری پوشاک کودکان را نیز ارائه می‌دهد و برندهای بین المللی و ایرانی را برای پسران و دختران به فروش می‌رساند. از لوازم ضروری مانند تی شرت و لباس راحتی گرفته تا لباس‌های مجلسی، لباس ورزشی و مجموعه عظیمی از سایر لباس‌ها. در حقیقت در این بازارچه همه چیز وجود دارد اما برای دستیابی به مرکز خرید کودک و سیسمونی به پاساژ مهتاش بروید. شما در این بازار بزرگ علاوه بر خرید برای کودک می‌توانید برای خودتان هم خرید کنید و همچنین سایر ملزومات و وسایل مورد نیازتان را هم بخرید.

خیابان ولیعصریک بازار کوچک برای خرید لباس بچه

. شما می‌توانید از این مغازه‌ها همه چیز را از تاپ، لباس و دامن گرفته تا لباس مهمانی، لباس خواب و تاپ‌های گرافیکی خریداری نمایید. در روبروی پارک ساعی در خیابان ولیعصر مرکز کوچکی برای خرید لباس‌های بچه‌گانه وجود دارد. اگرچه قیمت‌های این مغازه‌ها متوسط به بالا هستند اما کیفیت خوبی نیز دارند.

 

پاساژهای جمهوری، قیمت مناسب

پاساژهای جمهوری یکی از پر جنب و جوش‌ترین مکان‌های لباس کودک و سیسمونی در کشور است که به بخش‌های جداگانه برای نوزادان، نوجوانان، پسران و دختران تقسیم می‌شود. این پاساژ دارای برندهای مختلف ایرانی و خارجی بوده و قیمت‌ها ی مناسبی دارد به غیر از پوشاک، این مرکز سایر نیازهای کودک مانند لوازم جانبی جذاب، کفش و غیره را نیز برآورده می‌کند. در این پاساژ‌ها شما می‌توانید همه رقم لباس بچه از بالاترین قیمت تا پایین‌ترین قیمت را پیدا کنید.

میدان سنایی

میدان سنایی این میدان در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی قرار دارد و بورس کوچکی از سیسمونی و لباس بچه‌گانه است و مغازه‌های این میدان پوشاک پسرانه و دخترانه را ارائه می‌دهند. برای دختران می‌توانید از میان برندهای معروف لباس‌های رسمی و غیررسمی را تهیه نمایید.

بخش پسران علاوه بر لباس‌های غیررسمی دارای لباس خواب، لباس مهمانی و…است. مارک‌های فوق‌العاده و منحصربه‌فرد را می‌توانید از این میدان خریداری نمایید در حالی که قیمت‌ها می‌توانند بالا به نظر برسند، اما یقین دارید که جنس باکیفیتی دریافت می‌کنید که قرار نیست فقط بعد از چند ماه استفاده خراب شوند. به علاوه، آن‌ها دائماً محصولات جدیدی را به بخش فروش اضافه می‌کنند، بنابراین اگر به مارک‌های خارجی علاقه‌مند هستید به این میدان سری بزنید.

 

مرکز خرید لباس کودک عبدل آباد

این فروشگاه‌ها به طور مداوم طیف گسترده‌ای از لباس‌ بچه‌ را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. شما می‌توانید شلوار جین، لباس و ژاکت و… را از این مرکز خریداری کنید و از تخفیف‌ها و معاملات ویژه‌ای که در تمام طول سال اجرا می‌کنند، استفاده نمایید. . بهترین مسیری که می‌توانید به این مرکز خرید برسید استفاده از مترو عبدل آباد است. شما در این جا لباس‌های کودکانه طرح‌های مختلف با تاثیر از سراسر جهان پیدا خواهید کرد. از شلوارهای راحت در رنگ‌های مختلف را ست کنید و ژاکت‌هایی با متن‌های چشمگیر که بچه‌ها دوست دارند را بخرید. لباس‌های این فروشگاه‌ها همیشه با کیفیت، راحت و مد روز و شیک است. این مجموعه شامل لباس‌هایی برای هر فصل با تناسب خوب است. در مرکز خرید عبدل آباد لباس‌های بچه‌گانه زیبا را با قیمتی مقرون به صرفه با آخرین مد روز پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید سیسمونی آقابزرگ

لوازم ضروری کودک از قنداق و کیسه خواب گرفته تا ملحفه و لحاف را ارائه می‌دهد. این مرکز به مجموعه با کیفیت برتر خود افتخار می‌کند که علاوه بر پوشاک نوزاد و ملزومات خانگی از جمله ملحفه و حوله را نیز ارائه می‌کند. مرکز خرید لباس بچه آقا بزرگ یکی از بزرگترین ایستگاه‌های مد سیسمونی در تهران است. در مرکز خرید سیسمونی آقا بزرگ بهترین لباس‌های بچه‌گانه پسرانه و دخترانه تا سن نوجوانی را با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. سیسمونی آقا بزرگ نامی آشنا برای والدینی است که به دنبال مکانی آرام و امن برای خرید هستند.

این مرکز لباس‌هایی با کیفیت و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد که زیبا و راحت و بادوام هستند. لباس مناسب برای هر رده سنی که کاملاً با نیازها و سبک کودکان مطابقت دارد در این جا یافت می‌شود. از این مرکز همیشه می‌توانید دوست‌داشتنی‌ترین لباس‌ها را برای کودک خود بخرید، مجموعه بسیار گسترده‌ای از لباس‌ کودک که می‌توانید با آن‌ها ست‌های زیبا بسازید یا برای کودک نوپای خود پیراهن‌های راحت و زیبا با طرح‌های سرگرم کننده پیدا کنید.

 

خیابان خراسان

این مرکز تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین گزینه‌های خرید لباس بچه را برای مشتریان خود ارائه دهد. با هزاران محصول پرطرفدار و مجموعه‌ای از مارک‌های جذاب، که بسیاری از آن‌ها با قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌شوند.

مرکز خرید کارترزلند

این مرکز خرید لباس بچه در میدان نارمک است که اجناس مقرون به صرفه و با کیفیتی دارد. سایزهای مختلف از کودک تا نوجوان، انتخاب‌های زیادی برای همه اعضای خانواده ارائه می‌دهد. با خرید از این مرکز خرید ساختن یک کمد لباس کامل، از لباس ورزش، شنا، لباس خواب تا لباس‌های راحتی بچه‌ها آسان است. در این مرکز علاوه بر خرید لباس بچه شما می‌توانید از فضای زیبا و شاد آن هم بهره‌مند شوید.

حال که با بزرگترین مراکز خرید در تهران آشنا شدیم بد نیست کمی هم راجب تجربه داشتن بهترین خرید لباس کودک حرف بزنیم.

هنگام خرید لباس بچه‌گانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

سبک

بعضی وقت‌ها درگیر کردن بچه‌های کوچک، به‌ویژه کودکان خوش‌سلیقه، در انتخاب لباس‌هایشان، بد نیست. گاهی والدین ترجیه می‌دهند به تنهایی به خرید بروند تا بتوانند در آرامش بیشتری بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنند. اما گاهی هم خوب است که فرزندان خود را هم درگیر خرید و انتخاب لباس کنیم. اگر بتوانید با فرزندانتان یک سبد خرید بسازید، سبک‌هایی را خواهید یافت که مورد تایید شما هستند و فرزندتان نیز دوست دارد و این هم برای شما و هم برای دلبندتان ارزشمند است.

کیفیت

لباس‌های باکیفیت را انتخاب کنید که مخصوص بچه‌ها دوخته شده است و می‌توانند مکرر شسته شوند. زانوها و آرنج‌های با دوام لباس‌های روزمره را در فرم بهتری نگه می‌دارند و به ماندگاری آن‌ها کمک می‌کنند بدون اینکه به استایلشان آسیبی وارد شود. لباس‌های ساخته شده از پارچه بادوام به جلوگیری از ساییدگی و جمع شدن کمک می‌کند و در کل، عمر آن را افزایش می‌دهد.

بودجه

فروشگاهی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد. بچه‌ها آنقدر سریع رشد می‌کنند که اغلب ارزش آن را ندارد که پول زیادی خرج کنید مگر این که مناسبت خاصی در پیش باشد یا برای منظور خاصی خرید کنید.

 

خرید آنلاین

خرید آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌های مقرون به صرفه، راحت و شیک را برای کودک خود انتخاب کنید. بسته به جایی که در آن زندگی می‌کنید، گاهی اوقات خرید آنلاین در مقایسه با خرید حضوری ارزان‌تر است. اگر دور از مغازه مورد علاقه خود زندگی می‌کنید، مجبورید برای رفت و آمد یا بنزین ماشین خود پول خرج کنید. در عوض، می‌توانید آنلاین خرید نمایید، کمی بیشتر برای هزینه تحویل بپردازید و از این دردسرها نجات پیدا کنید!

اکنون بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین لباس بچه تحویل رایگان را با حداقل هزینه ارائه می‌دهند، بنابراین شما نیز می‌توانید از آن بهره ببرید. علاوه بر فاکتور صرفه جویی در هزینه، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین لباس بچه اکنون محصولات انحصاری آنلاین کودک مانند مجموعه‌ها و بسته‌های هدیه را ارائه می‌دهند که ممکن است نتوانید آن‌ها را در فروشگاه‌های دیگر پیدا کنید. برای خرید آنلاین و دیدن محصولات متنوع و منحصر به فرد می‌توانید به سایت فروشگاهی ما مراجعه کنید.

خلاصه

برای خرید لباس بچه در تهران مراکز زیادی وجود دارد. بهتر است قبل از رفتن به این فروشگاه‌ها و اماکن با آدرس دقیق و اجناسی که ارائه می‌دهند آشنایی بیشتری داشته باشید. تا بتوانید تا حد ممکن در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی نمایید. همچنین بسیاری از این مراکز خرید لباس بچه خدمات خرید به صورت اینترنتی و آنلاین را فراهم آورده‌اند که شما می‌توانید از هر جای ایران از این فروشگاه‌ها خرید نمایید. کافی است به سایت یا پیج اینستاگرام آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید