صفحه اصلی / بلاگ / لباس های بچه مناسب فصل بهار

لباس های بچه مناسب فصل بهار

در فصل بهار، صبح‌ها می‌تواند سرد و بعدازظهرها گرم و آفتابی باشد. انتخاب نوع  لباس کودک برای این روزها مشکل است. لباس‌هایی که به کودک پوشانده می‌شود باید صبح‌ها گرم و کلفت باشند، اما بعدازظهرها خنک و نازک. باید سعی کنید کودک نوپای خود را برای هر آب و هوای بهار راحت نگه دارید. بهارفصلی از سال است که دمای هوا می‌تواند در یک روز بین ۲۰ تا ۳۰ درجه متغیر باشد. اما در این فصل چگونه به فرزندان خود لباس مناسب بپوشانیم، بدون اینکه مجبور باشند لباس‌های سنگین زمستانی را در بعدازظهرهای گرم بپوشند؟

 

لباس پوشیدن برای آب و هوای بهاری می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما با داشتن لایه‌های مناسب و کفش راحت، کودک شما در صبح احساس گرما و در بعد از ظهر سرحالتر خواهد بود. در اینجا چند پیشنهاد برای لباس پوشیدن فرزندانتان در فصل بهار وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

 لباس پوشیدن در فصل بهار

نکته کلیدی این است که به فرزندانتان چند لایه لباس بپوشانید زیرا با افزایش دما می‌توانند برخی از آن‌ها را دربیاورند. یک کت جین یا پشمی به اندازه کافی سبک است تا کودک شما را گرم نگه دارد. زیر ژاکت، پیراهن آستین بلند و پیراهن آستین کوتاه به عایق ماندن بدن در برابر هوای سرد کمک می‌کند. همچنین ژاکت یا پیراهن آستین بلند فضای زیادی را در کیفتان اشغال نمی‌کند. صبح زود که هوا بسیار سرد می‌شود، یک دستمال می‌تواند از گردن کودک شما در برابر سرما محافظت ‌کند، اما می‌توان آن را با بالا رفتن دما از گردن او برداشت. کلاه و دستکش نیز صبح‌های سرد بهاری مورد نیاز است، اما با گرم شدن هوا می‌توان آن‌ها را در آورد. از آنجایی که در فصل بهار، آب و هوا می‌تواند کاملاً متغیر باشد، همیشه یک چتر کوچک در دسترس داشته باشید.

اما چه نوع شلواری کودک شما را در هوای سرد گرم نگه می‌دارد و به گردش هوای کافی اجازه می‌دهد؟ شلوار کاپری می‌تواند کمک کننده باشد همچنین شلوار جین تیره نیز برای گرم نگه داشتن در صبح‌های سرد و خنک نگه داشتن در بعدازظهرهای گرم مناسب است. هنگامی که در آخر بهارهوا گرم می‌شود، می‌توانید شورت برمودا را هم به استایل لباس کودک اضافه کنید. شورت‌های برمودا شلوارک‌های شیکی هستند که تا زانوی کودک می‌رسند. کفش‌های کتانی سفید بهترین کفش برای ست لباس کودک شما در فصل بهار هستند. کفش‌های بنددار ساده یا توری پاها را راحت نگه می‌دارند. همچنین در بهار، صندل‌ها گردش هوای کافی را برای خنک نگه داشتن پا فراهم می‌کنند.

آفتاب‌سوختگی می‌تواند به راحتی در روزهای با طراوت بهار اتفاق بیفتد. بنابراین، یک کلاه نخی و حصیری سبک وزن یا کلاه لبه پهن را در نظر بگیرید که می‌تواند چهره کودک شما را از اشعه‌های خورشید محافظت کند.

 

تاثیر مد در لباس پوشیدن

بهار زمان مناسبی برای بازی با مد است زیرا روزها ترکیبی از هوای گرم و خنک خواهد بود که به شما امکان می‌دهد ظاهر متفاوتی را امتحان کنید. احتمالاً از بیرون آوردن لوازم اصلی هوای گرم مانند شورت و تاپ بدون آستین هیجان زده هستید، اما بهتر است لباس کودک خود را لایه لایه کنید تا گرم بمانند. صرف نظر از ترجیحات استایل شما، ظاهرهای سرگرم کننده و آسان بهاری وجود دارد که می‌توانید برای هر مناسبتی کنار هم قرار دهید. فقط فراموش نکنید که با حمل یک چتر برای باران های بهاری آماده شوید!

مد عامل مهمی در انتخاب لباس کودک در هر فصلی است. شما همیشه می‌خواهید آخرین روندها و نوآوری‌ها را داشته باشید. لباس‌هایی که می‌پوشید به شدت تحت تاثیر فصول هستند، هنگام خرید لباس کودک ممکن است پاییز-زمستان یا بهار-تابستان باشد. برای هر فصل، طرح‌ها ومدها و همچنین رنگ‌های غالب در حال تغییرند.

نوع پارچه

نوع پارچه مورد استفاده نیز عامل مهمی در انتخاب لباس کودک است. پارچه‌ای که برای لباس کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد برای تابستان مانند زمستان نخواهد بود. انتخاب پارچه تعیین می‌کند که چقدر احساس راحتی خواهید کرد. اینها ممکن است پارچه‌های خنک برای تابستان، پارچه‌های گرم‌تر برای زمستان ویا پارچه‌های معمولی باشند. زیرا برخی از افراد به پارچه‌های مصنوعی در برخی از منسوجات حساسیت دارند. برخی از پارچه‌های طبیعی کنف، رامی و جوت هستند که شبیه پارچه کتان‌اند اما فرآیند گیاهی متفاوتی را طی می‌کنند.

در بهار و تابستان، پارچه‌هایی مانند پنبه، پشم گرمسیری و کتان معمولاً برای لباس‌های بهاری و همچنین شورت یا لباس‌های ساحلی استفاده می‌شوند، این نوع پارچه‌ها عرق گیر هستند و اجازه می‌دهند هوا در لباس جریان یابد تا احساس شادابی بیشتری داشته باشید. در روزهای گرم در همین حال برای مد پاییز و زمستان، بدیهی است که پارچه‌ها ضخیم‌تر انتخاب می‌شوند تا هوا را در زیر لباس‌ها مسدود کنند و پوست را گرم نگه دارند، این پارچه‌ها شامل پشم، چرم، توید و انواع مختلف بافتنی است که بادهای سرد و سخت را شکست می‌دهد.

یکی از پارچه‌هایی که هرگز از مد نمی‌افتد و می‌توانید در هر فصلی بپوشید، شلوار جین است. پارچه جین دیگر فقط در شلوار استفاده نمی‌شود، بلکه در لباس، جامپر، پیراهن و حتی کیف دستی نیز وجود دارد. پوپلین نیز یک انتخاب محبوب برای پیراهن در هر موقعیتی است. یک پیراهن کلاسیک پاپلین سفید را با شورت تابستانی و همچنین در زمستان زیر کت پشمی خود بپوشید.

 

پنبه اصلی‌ترین و محبوب‌ترین الیاف مورد استفاده در جهان است، خنک، قابل تنفس و راحت. از آنجایی که پنبه چین و چروک دارد، پلی استر به آن اضافه می‌شود تا بدنه خوبی برای استفاده روزمره به آن بدهد. الیاف پنبه از غلاف بذر گیاهان پنبه است. ابریشم هم پارچه‌ای ظریف است که یکی از قدیمی‌ترین الیاف نساجی است که بشر شناخته. این پارچه از قرن ۲۷ قبل از میلاد توسط چینی‌ها استفاده می‌شده است. ابریشم رطوبت را جذب می‌کند و همین امر آن را برای هرفصلی قابل پوشیدن می‌کند. همیشه مهم است بدانید که اصیل و منحصر به فرد بودن بهترین بخش از سبک‌های پوشیدن لباس است. شما و کودکتان باید همیشه با لباسی که می‌پوشید راحت باشید و هرگز آداب و رسوم خود را رها نکنید، در هر کشوری سبک‌ها متفاوت است، و این شامل رنگ‌ها و پارچه‌ها در تمام فصول برای هر فرهنگی است.

در فصل بهار به فرزندان خود چگونه لباس بپوشانیم؟

لایه‌بندی یک راه عالی برای گرم نگه داشتن صبحگاهی و جدا کردن لایه‌ها با گرم شدن هوا است. با یک تی شرت نخی سبک، شورت و جوراب نخی شروع کنید. می‌توانید شلوار عرق گیر را روی شورت قرار دهید و پیراهن‌های آستین بلند یا ژاکت را روی تی شرت. همانطور که خورشید گرم می‌شود و کودکان بیرون می‌دوند، ممکن است گرم شوند. و همانطور که آن‌ها گرم می‌شوند، می‌توانند لایه‌های بالایی لباس را در بیاورند تا احساس راحتی نمایند.

مطمئن شوید که لایه‌هایی که از زیر پوشانده‌اید راحت و بادوام هستند. پنبه سبک برای لباس زیر، جوراب و تی شرت مناسب است. پنبه نرم است و می‌تواند برای کودک شما در حالی که می‌دود، می‌پرد و به اطراف می‌چرخد راحت باشد و خارش یا ناراحتی نداشته باشد. بچه‌ها معمولا همیشه راهی برای پاره کردن و لکه‌دار کردن همه چیز پیدا می‌کنند، اما به طور معمول، پنبه بسیار بادوام است و به راحتی با مقداری سفید کننده یا لکه‌بر در ماشین لباسشویی انداخته می‌شود.

هرچیز دیگری که به لباس کودک خود اضافه می‌کنید باید برای صبح هم که هوا سردتر است مورد توجه قرار گیرد. کفش‌ها باید سبک، اما بادوام و راحت باشند. کلاه‌ها و کاپشن‌ها باید به راحتی قابل جابجایی و متناسب با آب و هوا باشند و متناسب با میزان فعالیت کودک در فضای باز باشند. برای انتخاب آسان، یک لباس کودک را سبک ساده انتخاب کنید. لباس‌های ساده یک ظاهر کلاسیک بهاری هستند که هرگز از مد نمی‌افتند.

 

رنگ‌های بهاری

یک راه خوب برای شاداب کردن کمد لباس و حال و هوا برای هر فصلی استفاده از رنگهای آن فصل است. ویژگی‌های برجسته بهار آبی آسمانی، بنفش یاسی و سبز چمنی است. همه این رنگ‌ها خوش‌بینی را تداعی می‌کنند که پس از زمستان که در رنگ‌های خاکستری و سیاه بود خودنمایی می‌کنند.

وقتی پالت رنگی بهار را تصویر می‌کنیم، به یک چمنزار بهاری فکر می‌کنیم که پر از گل‌های رنگارنگ است. روشن، تازه و بی‌دغدغه. همانطور که زمستان به بهار تبدیل می‌شود، انرژی اطراف ما تغییر می‌کند. وقتی دنیا دوباره زنده می‌شود، همه چیز به نوعی سبک‌تر می‌شود. سبزه ها، درختان و مزارع، گل‌های شکوفه در هر گوشه و کناری و گل‌های وحشی در کنار جاده. به نظر می‌رسد منظره بهار با آبرنگ نقاشی شده است و همه چیز در نور خورشید غرق شده است.

چشمه‌ها با نور خورشید روشن می‌شوند. انگار طبیعت با آبرنگ نقاشی شده است، نقاشی‌های روشن و گرمسیری. چشمه‌ها نورانی، روشن و گرم هستند. کلید داشتن رنگ‌آمیزی بهاری شفافیت است. آن‌ها در رنگ‌های لباس کودک که گرم هستند هماهنگ می شوند.

رنگ‌های بهاری به طور کلی دارای کیفیتی شاداب، روشن و خنثی تا گرم هستند. هنگامی که به دنبال رنگ‌های بهاری هستید، به دنبال رنگ‌های روشن و شفاف باشید مثل آبی-سبز آب‌های استوایی، شن‌های گرم، درختان نخل سبز و…

تمام رنگ‌های موجود در باغ بهاری نیز الهام‌بخشی عالی برای پالت بهاری هستند. رنگ گل‌های زیبای بهاری عبارتند از: قرمز لاله ای، قرمز خشخاش، زرد نرگس، آبی سنبلی، لوپین و بنفش.

 

سخن آخر

بهار فصلی از سال است که طبیعت شکوفا می‌شود، بنابراین برای خود و کودکانتان به دنبال لباس‌هایی باشید که  شاداب و کم رنگ هستند. علاوه بر این، پارچه‌های سبک وزن مانند پنبه یا کتان را انتخاب کنید، زیرا هوا در حال گرم شدن است. به طور مشابه، زرد کم رنگ، اسطوخودوس، صورتی روشن و آبی آسمانی رنگ‌های بهاری هستند.

برای ست کردن آسان، لباس کودک را ساده انتخاب کنید. لباس‌های ساده یک ظاهر کلاسیک بهاری هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. لباس‌ها را چند لایه به کودکان بپوشانید و با گرم شدن هوا آن‌ها را از تن کودک خارج کنید. اگر هوا گرم است پاها را برهنه بگذارید یا از صندل استفاده کنید. اگر خنک است، می‌توانید ازیک جوراب شلواری مات استفاده کنید. برای لذت بیشتر، رنگ روشنی را انتخاب کنید که لباس کودک را به نمایش بگذارد.

اگر هوای بیرون سرد است به جای پوشاندن شلوارک یا دامن با شلوار بلند بروید. بهار یک فصل انتقالی است، بنابراین برخی از روزها هنوز هوای خنک وجود خواهد داشت. اگر خنک است بیشتر کودک را بپوشانید. یک گزینه آسان که برای فصل بهار عالی است، استایل جین یا رنگ خاکی است. جین و لباس‌های خاکی هر دو برای یک ظاهر غیر رسمی مناسبند. با این حال، ممکن است شلوار سفید یا رنگ پاستلی یکدست را نیز امتحان کنید. می‌توانید کفش‌های کتانی را برای ظاهری آرام انتخاب کنید. کفش‌های کتانی یک سبک محبوب بهاری هستند که با هر نوع لباس کودک ست می‌شوند. کفش‌های کتانی سفید یکی از لوازم اصلی فصل بهارهستند، اما می‌توانید با رنگ‌ها نیز بازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید